تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

فعالان صنعت نمایشگاهی به کمک سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آمدند

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دسته بندی: اخبار عمومی

فعالان صنعت نمایشگاهی به کمک سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آمدند
پویش حمایت از سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ایران، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و جمعی از فعالان و دیگر مسئولان حوزه صنعت نمایشگاهی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، در پی سیل‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان، پویش حمایت از سیل زدگان سیستان و بلوچستان با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، تشکل‌های صنفی نمایشگاهی و با حمایت رسانه های صنعت نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. 
دکتر احمدرضا علائی طباطبائی در خصوص این پویش اظهار کرد: سیل اخیر همه ما را بر آن داشت تا حد امکان از اختیارات و ابزاری که داریم برای کمک به هم‌نوعانمان استفاده کنیم.
وی افزود: فعالان صنعت نمایشگاهی مخاطبان اصلی ما هستند و تلاش کردیم تا از حضور آنان برای این پویش استفاده کنیم.
دکتر علائی با بیان اینکه این پویش از پیش بینی ما فراتر رفت و فعالان این صنعت نیز همراهی کردند تا این پویش برگزار شود، گفت: حوزه های کالایی اولویت‌دار توسط دولت و استانداری سیستان و بلوچستان اعلام شد تا کمک‌های غیرنقدی در این‌ زمینه‌ها ارائه شود.
وی یادآور شد: ستاد بحران در سیستان و بلوچستان در حال اسکان سیل‌زدگان هستند و کمک‌های غیرنقدی و نقدی که جمع آوری شد در تعامل با وزارت کشور به استانداری سیستان و بلوچستان خواهد رسید.
انتهای پیام/

عکس ها

https://iranfair.com/p/274