تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

برگزار نشدن نمایشگاه صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی

۱۶ دی ۱۴۰۲

دسته بندی: نمایشگاه های خارجی

برگزار نشدن نمایشگاه صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی
نمایشگاه صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، تا اطلاع ثانوی، برگزار نخواهد شد.
به گزارش ‌پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، چندی پیش مجریان و متولیان برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو، درخواست برپایی نمایشگاه این صنعت را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ارائه کردند.
برنامه ریزی برای این نمایشگاه به دلیل اهمیت صنعت خودرو که در حال حاضر یکی از اولویت‌های وزارت صمت نیز است در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با توجه به اینکه نمایشگاه صنعت خودرو از جمله نمایشگاه‌های پرمخاطب به شمارمی‌رود، همزمان با تعطیلات رسمی در اوایل اسفندماه ( ۳ الی۶ اسفند) شروع به فعالیت نماید که ۳ روز از چهار روز پیش بینی شده در تقویم ۱۴۰۲ تعطیل رسمی و ۱ روز هم نیمه تعطیل بشمار می رود.
در این زمینه مجوز شورای ترافیک استان تهران نیز اخذ و با چراغ سبز استانداری تهران، این نمایشگاه برای برگزاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برنامه ریزی شد.
بر اساس این گزارش، با وجود آمادگی کامل برای برگزاری این‌نمایشگاه در سطح بین المللی، طی درخواست مدیریت شهری تهران و بر اساس احترام به درخواست آنها، مبنی بر لغو برگزاری نمایشگاه با هدف حمایت از نمایشگاه مشابه که در سایت دیگری در ایام بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است، برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، تا اطلاع ثانوی از دستور کار خارج شد.
لازم به ذکر است پرداختن به درخواست برگزاری نمایشگاه ها در سطح ملی و فراملی، برای شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران یک تکلیف است و در راستای شعار سال و رونق کسب و کارهای تخصصی چنانچه نیاز به تسهیل باشد، از برگزاری نمایشگاه ها جهت رونق کسب و کارها حمایت خواهد نمود.
انتهای پیام/
https://iranfair.com/p/193