تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

کبری رزاق زاده سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دسته بندی: اخبار عمومی

کبری رزاق زاده سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج. ا.ایران، با صدور حکمی از سوی  دکتر سیداحمدرضا علائی طباطبائی ریس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، کبری رزاق زاده با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران منصوب و از آقای حامد بی آزار در طول تصدی مسئولیت قدردانی گردید.

در این حکم آمده است:
با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب سرکارعالی، با حفظ پست سازمانی به سمت "سرپرست معاونت امور نمایشگاهی" شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب می گردید.
انتظار دارد با توجه به نقش و اهمیت این صنعت که یکی از حلقه های مهم ارتباط میان صنایع، کسب و کارها، متخصصان و تجار بوده و دارای نقشی محوری در اقتصاد کشور و موتور محرکه تولید و صادرات می باشد، با بهره گیری از تجارب پیشین، اهتمام و تلاش بی وقفه، مراعات اخلاق حسنه و مردم داری، شاهد نتایجی درخشان در به ثمر رساندن مأموریت های محوله باشیم.
موفقیت و بهروزی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
همچنین بدینوسیله از زحمات برادر بزرگوار جناب آقای حامد بی آزار در طول دوران تصدی مسئولیت سپاسگزاری و برای ایشان در سنگر جدید آرزوی دوام توفیق دارم.
انتهای پیام/ 
https://iranfair.com/p/254