تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

با حضور علایی و خرم صورت گرفت؛ آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو ایران- تبریز

۱۹ مهر ۱۴۰۲

دسته بندی: نمایشگاه های استانی

با حضور علایی و خرم صورت گرفت؛ آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو ایران- تبریز
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو ایران- تبریز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تبریز با حضورمدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل نمایشگاه تبریز آغاز به کار کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو ایران- تبریز روز گذشته با حضور سید احمدرضا علائی طباطبایی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای ج.ا.ایران، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حبیب ماهوتی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز و سایر مسئولین و مقامات در محل دائمی نمایشگاه تبریز افتتاح شد.
یادآور می شود که این نمایشگاه در متراژی بالغ بر ۱۸۰۰۰ مترمربع با مشارکت 45 هلدینگ خودرویی در بخش داخلی از استان های آدربایجان شرقی،تهران، البرز، مشهد، کرمان و زنجان و در بخش خارجی از کشور چین در تبریز دائر است.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه با نمایش انواع خودروهای سبک و سنگین، دیزلی، تجاری، خدمات سیار خودرویی، قطعات وابسته و سایر گروه های مرتبط در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و فضای باز از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۱ مهر ماه سالجاری از ساعت ۱۶ صبح تا ۲۱ پذیرای فعالان و متخصصان این حوزه هستند.
انتهای پیام/

عکس ها

https://iranfair.com/p/109