تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

جزئیات برگزاری نمایشگاه‌های ایران‌هلث و حمل و نقل ریلی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

جزئیات برگزاری نمایشگاه‌های ایران‌هلث و حمل و نقل ریلی
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث و همچنین یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته به صورت همزمان از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران،  بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی  و همچنین یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته به صورت همزمان به مدت چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۵ فعال خواهند بود.
نمایشگاه ایران هلث با حضور ۳۱۰ شرکت داخلی و ۱۶ شرکت خارجی در فضایی به اندازه ۲۲ هزار متر مربع فعال خواهد بود. این شرکت‌ها در سالن‌های 31A، 31B، 44/1، 44/2، 40، 5، 40A، 41، 41B، 38، 38B، 38A،6 و فضای باز حضور دارند.
همچنین یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته نیز از شنبه هفته آینده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.
این نمایشگاه نیز با حضور ۷۰ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی در ۱۵ هزار متر مربع فضا فعال خواهد بود. غرفه‌های شرکت‌ها نیز در سالن‌های ۷، ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارند.
امتهای پیام/
https://iranfair.com/p/285