تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

با حضور معاون وزیر نیرو انجام شد؛ آغاز به کار بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

۳ آبان ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

با حضور معاون وزیر نیرو انجام شد؛ آغاز به کار بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق
بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق امروز سوم آبان ماه با حضور همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و دیگر مدیران و صنعتگران حوزه برق در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، این رویداد با حضور 500 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی در 45 هزار متر مربع فضای سرپوشیده(ناخالص) و 24 هزار متر مربع فضای سرپوشیده مفید برگزار می‌شود.
در این دوره از نمایشگاه، مشارکت کنندگان، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه خطوط انتقال نیرو، دکل، یراق آلات تولید برق، نیروگاهی، مقره‌ها، هادی آلمینیومی، OPGW، آموزش تجهیزات شبکه توزیع و فوق توزیع، تابلوسازی، پست‌های توزیع و فوق توزیع، کنتور برق و سیستم‌های صدور صورت‌حساب، صنایع روشنایی، لامپ‌سازی، صنایع روشنایی، چراغ‌سازی و متعلقات، سیم و کابل فشار قوی، سیم و کابل فشار متوسط و ضعیف، پیمانکار، مهندسی مشاور و انرژی تجدید پذیر به نمایش می‌گذارند.
همچنین در این رویداد 120 شرکت خارجی از 10 کشور چین، کره، هند، روسیه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، فرانسه و اسپانیا حضور دارند.
سالن‌های تحت پوشش این نمایشگاه شامل 5، 6، 18، 31a، 31b، 35، 38، 38a، 38b، 40، 41، 44a و 44b است.
انتهای پیام/
https://iranfair.com/p/389