تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

نمایشگاه لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی به دوره سی‌ام رسید

۳ آبان ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

نمایشگاه لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی به دوره سی‌ام رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی امروز سوم آبان ماه با حضور دکتر سید احمدرضا علائی طباطبائی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل  شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، حمیدرضا منافی، رییس اتحادیه لوستر تهران و دیگر مدیران و فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.
در این دوره از نمایشگاه، 85 شرکت داخلی و یک شرکت خارجی از کشور چین در فضایی بیش از 14 هزار متر مربع و تا ۶ آبان ماه حضور دارند. 
مشارکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های لوستر و قطعات مرتبط(فلزی، چوبی، بلور، کریستا، چینی و سرامیک)، انواع آباژور و میز آباژور، آینه و شمعدان، کنسول و مجسمه(فلزی، چوبی، شیشه‌ای، چینی و سنگی)، انواع ساعت، ظروف پذیرایی، دکوری و لوکس(تزئینات فلزی)، انواع آویز، شیشه، تزئینات بلوری و کریستالی، تولیدکننده لامپ‌های روشنایی و چراغ‌های تزئینی، تولیدکننده چراغ‌های خیابانی، پارکی و شهری، تولیدکننده سیم، کابل و زنجیر به نمایش گذاشته‌اند.
این نمایشگاه همزمان با بیست‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از ساعت 8 تا 15 برگزار می‌شود و سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه لوستر و چراغ‌های روشنایی شامل 7، 8و9 و 10 و فضای باز است.
انتهای پیام/
https://iranfair.com/p/390