تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

گردهمایی بزرگ صنایع فعال در عرصه شیرینی و شکلات

۱۹ شهریور ۱۴۰۲

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

گردهمایی بزرگ صنایع فعال در عرصه شیرینی و شکلات
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت شیرینی و شکلات ایران در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات که امسال همراه با افزایش تعداد مشارکت کنندگان خارجی برگزار شد و می توان گفت انصافا یکی از رویدادهای خوش رنگ و لعاب امسال بوده است.

رویدادی پر از رنگ و زندگی که البته جنبه صنعتی این نمایشگاه را زیر سوال نبرد. در بسیاری از سالن ها خطوط تولید و فراروی انواع شیرینی و شکلات و دستگاه های مربوط به طبخ صنعتی این محصولات برای بازدید مخاطبان قرار دارند.

برخی سالن ها نیز برنامه های جذابی برای کودکان تدارک دیدند و با بادکنک و انواع خوردنی های خوشمزه مانند شکلات و شیرینی به استبال آنها رفتند. تلفیق فضای صنعتی و جذابیت های صنعت غذا باعث شد در سالن های این رویداد جای سوزن انداختن هم نباشد.

یکی از غرفه داران با اعلام رضایت از سطح بازدید های تخصصی به تیتر کوتاه گفت: انصافا از روند برگزاری رویداد راضی هستیم. البته که باید از پلیس تهران بزرگ خواهش کنیم در ایام برگزاری رویدادها کمی بیشتر روی محورهای منتهی به نمایشگاه تهران نظارت کنند تا مخاطبان ما زودتر و راحت تر به مقصد برسند.

وی تاکید کرد: من در زمان ورود به نمایشگاه همیشه به وضعیت تردد خودروها دقت می کنم، حجم عبور و مرور واقعا بالاست اما نه آنقدری که با یک مدیریت دقیق توسط پلیس راهور قابل کنترل نباشد. برای برگزاری نمایشگاه ها هزینه های هنگفتی انجام می شود و بهتر است برای وقت و هزینه مردم اهمیت بیشتری قائل شویم.

بنابر گزارش ستاد برگزاری، نمایش پیشرفت های چشمگیر در صنعت ماشین آلات مرتبط با شیرینی و شکلات، معرفی منابع انسانی آماده به کار در این صنعت و تبلیغات در راستای آگاهی بخشیدن به جامعه پیامون دستاوردهای این صنعت، از جمله مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات است.

همچنین مواد اولیه و ماشین آلات، ماشین آلات بسته بندی، فرهای پخت، ترکیب کننده ها، دستگاه های دیپازیتور کیک دو رنگ، خط تولید اتوماتیک انواع کیک اسفنجی، خط تولید انواع کیک روغنی، دستگاه های مولدینگ شکلات و روکش، خط تولید کامل شکلات و... گروه های کالایی حاضر در این دوره از نمایشگاه را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

منبع: تیتر کوتاه

https://iranfair.com/p/91