تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

نمایش صنعتی به صرف چای و قهوه

۱۹ شهریور ۱۴۰۲

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

نمایش صنعتی به صرف چای و قهوه
دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، طبق گفته مسئولان برگزاری، دهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته نسبت به دوره قبلی با رشد دو برابری فضای مفید همراه بوده است. همین موضوع نشان از علاقه مشارکت کنندگان برای حضور در مهم ترین نمایشگاه این حوزه در ایران و خاورمیانه دارد.

شرکت های فعال در این حوزه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های آب، انواع آبمیوه‌ ها، انواع دمنوش‌ ها، چای، قهوه‌ های گوناگون، ماء الشعیر، نوشیدنی‌ های گازدار، نوشیدنی‌ های بدون گاز، نوشیدنی‌ های انرژی‌ زا، رنگ‌ ها و افزودنی‌ های خوراکی، کاغذ های بسته بندی، مقوا های بسته بندی، جعبه،  فویل آلومینیومی، قوطی‌ ها، شیشه و بطری، خودرو های حمل و نقل، تجهیزات بسته بندی، تجهیزات پاستوریزه و استریلیزه کردن و... را در معرض دید متخصصان و فعالان این حوزه قرار دادند.

قدم زدن در سالن های این نمایشگاه به همراه بوی مطبوع انواع قهوه و چای حس فوق العاده ای را در مخاطبان و بازدیدکنندگان به وجود می آورد. برگزاری مسابقات مختلف از جمله مسابقه بهترین باریستا، نوشیدن انواع قهوه، نسکافه، آبمیوه و چای نیز از جمله برنامه های ویژه و پرطرفدار این دوره از برگزاری نمایشگاه نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته بوده است.

در این دوره همچنین برگزاری کارگاه ها و وورک شاپ های تخصصی نسبت به دوره قبلی با رشد دو برابری مواجه شده و این امکان برای متخصصان و فعالان این حوزه فراهم است تا از تجربیات اساتید این حوزه استفاده و تجربات خود را اختیار دیگر فعالان این بخش قرار دهند.

یکی از غرفه داران در خصوص نگاه تخصصی در زمینه صنایع غذایی به تیتر کوتاه گفت: فرهنگ مصرف قهوه و نوشیدنی های مشابه طی ۱۰ سال اخیر به شدت در کشور ما رایج شده است. همین امر لزوم برگزاری رویدادهای تخصصی در حوزه آموزش افراد علاقه مند به این حرفه را به خوبی نمایان می کند.

وی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه به تنهایی کافی نیست و باید تمرکز جدی و مداومی بر ورک شاپ ها و دوره های آموزشی تخصصی داشته باشیم که امیدوارم در آینده مورد توجه قرار بگیرد.

نکته مهم دیگری که توجه ما را به خود جلب کرد، حضور شرکت های خارجی حاضر در این دوره از نمایشگاه بوده است.  آنطور که آمارهای رسمی به ما نشان داد، شرکت های مختلف خارجی در فضایی بالغ بر ۱۳۸ مترمربع به معرفی محصولات  و خدمات جدید خود پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: تیتر کوتاه

https://iranfair.com/p/92