تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

نمایشگاه پر برکت نان

۱۹ شهریور ۱۴۰۲

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

نمایشگاه پر برکت نان
پانزدهمین نمایشگاه صنعت غلات، آرد و نان در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، پانزدهمین نمایشگاه صنعت غلات، آرد و نان تهران از جمله رویداد های تخصصی است که مخاطبان بسیاری دارد.

ایرانی ها از قدیم الایام علاقه وافری به نان تازه داشته و عموما برای خرید نان در صف های طولانی نانوایی ها می ایستند. در این نمایشگاه نیز صف های خرید نان تازه و البته رایگان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. بوی نان تازه سنخیت خاطره انگیزی با موضوع برگزاری نمایشگاه دارد و نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کرد.  

تولید کنندگان نان به صورت صنعتی و سنتی، سازندگان و تولید کنندگان ماشین آلات مورد نیاز در صنعت نان، تولید کنندگان نان های شیرین و کیک های مختلف و شرکت های عرضه کننده وسایل قنادی و کافه از جمله مجموعه هایی بودند که در این دوره حضور جدی داشتند.

در کنار این مجموعه ها شرکت های تولید کننده آرد، تولید کنندگان و سازندگان ماشین آلات و دستگاه های آردسازی، تولید کنندگان قهوه و نسکافه و همچنین شرکت های گوناگون بازاریابی نیز در نمایشگاه به عنوان غرفه دار حضور و همکاری دارند.

شرکت های طراحی و سازندگی سیلو، تولید کنندگان خمیر مایه و بهبود دهنده، تولید کنندگان آنزیم های پرکاربرد و مصرفی در صنایع غذایی، تولید کنندگان مواد افزودنی،  تولید کنندگان دکوراسیون های مرتبط با صنعت، نمایندگانی از شرکت ها و سازمان های مرتبط با این صنعت، تولید کنندگان امولسیفایرهای خوراکی، شرکت های فعال در بخش بسته بندی و تولیدکنندگان تجهیزات بخش آزمایشگاهی مرتبط با صنعت آرد و نان از دیگر گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه هستند.

رونمایی از دستگاه های نوین تست نان، حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در حوزه آرد و نان، برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه صنعت آرد و نان، پخت نان و فرهنگ سازی مصرف، جلسات متعدد B۲B از مزیت های این دوره از برگزاری این نمایشگاه نسبت به دوره های قبلی است.

در این نمایشگاه علاوه بر بازدید از ماشین آلات صنعتی پخت انواع نان می توانید مزه انواع نان ها نیز تست کرده و لذت خوردن یک نان کاملا بهداشتی و تازه را با خود به خانه ببرید.

انتهای پیام/

منبع: تیتر کوتاه

https://iranfair.com/p/93