تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

شمارش معکوس برای پایان گردهمایی بزرگ فعالان صنعت و معدن ایرانی و خارجی در نمایشگاه تهران

۱۶ آبان ۱۴۰۲

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

شمارش معکوس برای پایان گردهمایی بزرگ فعالان صنعت و معدن ایرانی و خارجی در نمایشگاه تهران
تالار پشتی از دو نمایشگاه صنعت تهران و صنایع معدنی بازدید کرد.


 

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران و هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران در حالی به کار خود پایان می دهد که در طول برگزاری، میزبان صدها مخاطب و فعال تخصصی حوزه صنعت و معدن بودند. 

عقد قراردادهای همکاری‌های بلندمدت و کوتاه مدت، آشنایی با بازار کشورهای حاضر در این نمایشگاه، انتقال تجربه و دانش میان مشارکت کنندگان، نمایش توانمندی‌ها و خدمات شرکت‌ها در نمایشگاه را می‌توان ثمره برگزاری این دو عنوان رویداد نمایشگاهی قلمداد کرد.  علی اکبر تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای بار دوم از این نمایشگاه‌ها بازدید و از نزدیک در جریان روند تولیدات صنعتی و پیشرفت‌های فعالان معدنی کشور قرار گرفت. این دیدارها فرصتی را فراهم کرد تا رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بدون واسطه با مشکلات فعالان صنعتی و معدنی کشور نیز آگاه شود. 

تالارپشتی در این بازدید حضور شرکت‌های خارجی مخصوصا شرکت هایی از کشور چین در نمایشگاه‌های ایران را فرصت بسیار مناسبی قلمداد کرد و گفت: حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌های ما اتفاق بسیار مثلتی است. هرچقدر خارجی‌ها از نمایشگاه‌های ما استقبال کنند، به همان اندازه در حوزه اقتصاد و صنعت به نفع ما خواهد بود. حضور خارجی‌ها باعث خواهد شد که شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی کشور بر اساس ظرفیت‌های خود و توانمندی آنها تصمیم بگیرند که با کدام شرکت همکاری کنند.

گفتنی است علاقه مندان، فعالان و متخصصان حوزه صنعت و معدن کشور فرصت دارند امروز   از این دو نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.

انتهای پیام/

https://iranfair.com/p/140