تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

بازدید معاون وزیر صمت از نمایشگاه ایران‌بیوتی و کلین

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

بازدید معاون وزیر صمت از نمایشگاه ایران‌بیوتی و کلین
محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دکتر مونا ابرو فراخ، مدیرکل صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی ایران‌بیوتی حضور یافتند و از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، دکتر برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهارمین روز از نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال‌های اخیر که توفیق حضور در نمایشگاه داشتیم، شاهد روند روبه رشد کیفیت نمایشگاه و افزایش محصولات تولید داخلی بوده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه بیش از 71 شرکت خارجی از 14 کشور در این نمایشگاه حضور دارند که میتوانند در حوزه مشارکت و تولید مواد اولیه با شرکت‌های داخلی همکاری کنند.

دکتر برادران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی هم در حوزه واردات و هم صادرات نقش خوبی ایفا می‌کند، یادآور شد: در روز اول نمایشگاه جشن خودکفایی در صنعت شوینده را گرفتیم به طوری که 95 درصد شوینده‌های موجود در بازار، تولیدات داخلی هستند و سهم بازار از کالاهای قاچاق و تقلبی به صفر رسیده است. اما در حوزه خودکفایی در محصولات آرایشی بهداشتی کار سخت‌تری داریم. اما برگزاری این نمایشگاه‌ها که هر سال نسبت به سال قبل رشد داشته می‌تواند در رسیدن به این هدف مهم کمک کند.
انتهای پیام/
https://iranfair.com/p/257