تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی؛ نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره گشایش یافت

۸ خرداد ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی؛ نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره گشایش یافت
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته با حضور محمد مهدی برادران، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و احمدرضا علائی طباطبائی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ایران آغاز شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، نمایشگاه درب و پنجره با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه، آلمان و ایتالیا در فضایی به اندازه 26 هزار متر مربع فعال خواهد بود.. این شرکت ها در سالن های 31- 35- 38- 40- 41 44 و فضای باز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با معرفی انواع درب و پنجره ساختمانی، صنعتی، بیمارستانی، مدارس، سرویس های بهداشتی، پارکینگی،و فروشگاهی در ترکیبهای مختلف آهنی، الومینیومی، کامپوزیت، pvc، چوبی، mdf، hdf، و ماشین آلات و ابزار تولید در و پنجره، سیستم های تولید روباتیک و اتوماسیون صنعتی، انواع تجهیزات و سیستم های در بازکن ، یراق آلات و دستگیره ، مواد اولیه شیمیایی، مواد مخصوص آبندی و درزگیری، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، نصب و اجرا، تعمیرات و خدمات پس از فروش، طراحی و سیستم نرم افزاری و ... به مدت چهار روز  از 8 تا 11 خرداد ماه ساعت ۸ تا ۱۵ فعال خواهد بود.

انتهای پیام/ 
https://iranfair.com/p/294