تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت و تزئین خودرو برگزار می‌شود

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت و تزئین خودرو برگزار می‌شود
چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت و تزئین خودرو ، از 29 خرداد تا 1 تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ایران، در این دوره از نمایشگاه خدمات ، تقویت و تزئین خودرو، 57 شرکت داخلی شرکت خارجی از  کشور چین حضور دارند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف تولیدکنندگان و تأمین کنندگان محصولات شستشو، تأمین و نگهداری خودرو، مراکز خدمات اتو سرویس و تخصصی خودرو، مراکز خدمات رنگ و کاور خودرو، تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی ها، مراکز تقویت موتور و بدنه خودرو، مراکز تشخیص رنگ و بدنه خودرو، کارواش ها، مراکز خودروهای تشریفاتی، خودروهای امدادی، مراکز مسابقات خودرو مسابقه ای، خودروها با کاربری حمل و خدمات سیار خودرو، تأمین و نگهداری خودرو، اپلیکیشن خدمات خودرو، انواع پیکاپ و ... به نمایش می‌گذارند.

 

 چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت و تزئین خودرو  با حضور  دکتر بیک زاده عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولین آغاز به کار کرد.

سالن نمایشگاهی 5 و فضای باز میزبان شرکت‌ کنندگان در این دوره از نمایشگاه هستند و بازدیدکنندگان می ‌توانند از تاریح 29 خرداد الی 1 تیرماه و از ساعت ۸ تا ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/



https://iranfair.com/p/310