تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

تشریح جزئیات بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران

۱۶ مرداد ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

تشریح جزئیات بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایرانهامکس 1403 از تاریخ 19 تا 22 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ا با حضور بیش از300 شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، با توجه به محوریت صنعتی بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه هامکس 1403 که با حضور گروه‌های کالایی انرژی‌بر در تهران برگزار می‌شود، شرکت تابناک توسعه فیدار در قامت بازوی نمایشگاهی و صادراتی صنعت لوازم خانگی در نظر دارد تا با انتقال تجربیات و دانش‌فنی میان تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه، زمینه تبیین شایسته دستاوردهای تولیدی و صادراتیفعالان صنعت لوازم خانگی کشور را در این رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی فراهم آورد.

نمایشگاه بین‌المللی هامکس ۱۴۰۳  از 19 مرداد ماه آغاز به کار خواهد کرد و رویدادهای جانبی همچون رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه در خلال نمایشگاه و نشست تخصصی آینده نگاری در صنعت لوازم خانگی برگزار خواهد شد. گروه‌های کالایی لوازم خانگی بزرگ (حجیم)، لوازم خانگی کوچک، صوتی و تصویری، سرمایشی و گرمایشی، اجزا و قطعات در ۱۳ سالن در این نمایشگاه به ارائه آخرین محصولات تولیدی خود می‌پردازند.

صنعت لوازم خانگی با ۳۰۰ هزار نفر اشتغال مستقیم و یک میلیون اشتغال غیرمستقیم، سهم ۸ درصدی در صادرات، با ۶۰۰ واحد فعال و ۶۵ درصد ساخت داخل و با تولید نزدیک به 19 میلیون دستگاه در سال گذشته، دومین صنعت پیشران و بزرگ کشور است.

بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس ۱۴۰۳ در مساحتی بالغ‌ بر 22 هزار متر مربع و با حضور حدود 300 شرکت خارجی و داخلی در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (طی چهار روز از ساعت 8 صبح الی 15 عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای عموم مردم و فعالان این صنعت خواهد بود.

 انتهای پیام/

https://iranfair.com/p/340