تماس
نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

با حضور علی آبادی وزیر صمت، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو آغاز به کار کرد.

۲۹ خرداد ۱۴۰۳

دسته بندی: نمایشگاه های داخلی

با حضور علی آبادی وزیر صمت، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو آغاز به کار کرد.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از 29 خرداد تا 1 تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.


 

 


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ایران، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور دکتر علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت،  دکتر علائی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولین و مقامات افتتاح شد. در این دوره از نمایشگاه، ۱۱ کشور رومانی، انگلیس، چین، تایوان، انودونزی، کره جنوبی، ترکیه، عراق و هند ، با نمایش  آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و سایر صنایع وابسته حضور دارند.

19 سالن نمایشگاهی شامل سالن‌های  ۶، ۷، ۸/۹، 10، 18، 20/22، سری ۲۵، ۲۷، ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۳۸A، ۳۸ B، ۴۰، ۴۱، ۴۴ و فضای باز میزبان شرکت‌ کنندگان در این دوره از نمایشگاه هستند و بازدیدکنندگان می ‌توانند از تاریح 29 خرداد الی 1 تیرماه و از ساعت ۸ تا ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/



https://iranfair.com/p/311